افزونه جلالی را نصب کنید. 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
6

همزمان با سفر رئیس جمهور؛ طرح جهاد آبرسانی در ۱۷۴روستای خوزستان افتتاح می شود

  • کد خبر : 9962
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
همزمان با سفر رئیس جمهور؛ طرح جهاد آبرسانی در ۱۷۴روستای خوزستان افتتاح می شود
رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو از افتتاح طرح جهاد آبرسانی در ۱۷۴ روستای خوزستان همزمان با سفر رئیس جمهور خبر داد.

پترونفت، به نقل از وزارت نیرو، “میثم جعفرزاده” طرح جهاد آبرسانی را بزرگترین پروژه عمرانی کشور به لحاظ ساختاری، تعداد کارگاه‌های فعال و به لحاظ وسعت در کشور عنوان کرد و از افتتاح طرح جهاد آبرسانی در ۱۷۴ روستای استان خوزستان، همزمان با نخستین سفر استانی رئیس جمهور و وزیر نیرو به این استان در سال‌جاری خبر داد.

مشاور وزیر نیرو و رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو، تعداد کل روستاهای مشمول این طرح در سراسر کشور را ۷۱۳۸ روستا عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۷۶۶ روستا در استان خوزستان واقع شده است.

وی ادامه داد: طرح جهاد آبرسانی تاکنون در ۴۵۱ روستای کل کشور در مدار بهره‌برداری قرار گرفته که از این میان ۱۷۴ روستا متعلق به استان خوزستان می‌شود.

وی تاکید کرد: البته عملیات آبرسانی در قالب طرح جهاد آبرسانی در بیش از ۲۵۰۰ روستا در کل کشور از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی، ملی و خیرین آبرسان انجام شده و به بهره‌برداری رسیده است.

جعفرزاده یادآور شد: عملیات آبرسانی تا پایان سال‌جاری به طور کلی در ۱۰۰۰ روستای کشور و به طور خاص در ۱۷۰ روستای استان خوزستان در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام می‌شود.

رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو به تشریح روند پیشرفت این طرح در روستاهای خوزستان پرداخت و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون این طرح در ۱۸ شهرستان خوزستان در حال اجرا بوده و با روند مطلوبی در حال پیشرفت است، به‌طوری‌که خوشبختانه در شهرستان‌های حمیدیه، اندیکا، خرمشهر، دشت آزادگان و هویزه شاهد پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی این‌پروژه عظیم ملی هستیم.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=9962

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.