افزونه جلالی را نصب کنید. 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
3
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:

هم افزایی بین حسابرسی و واحدهای سازمانی در چارچوب قوانین موجب پویایی شرکت می شود

  • کد خبر : 5853
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳
هم افزایی بین حسابرسی و واحدهای سازمانی در چارچوب قوانین موجب پویایی شرکت می شود
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: هم افزایی بین کارشناسان اداره حسابرسی و دیگر واحدهای سازمانی در چارچوب قوانین و مقررات موجب توسعه و پویایی و چابک سازی شرکت می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران ، دکتر حمید رضا گلپایگانی در جلسه تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید اداره حسابرسی و شعبه کیش شرکت که با حضور معاون مدیر عامل، معاونین مدیر عامل در عملیات فنی و مهندسی، پروژه ها، مدیران و روسای ستادی، مشاور حسابرسی شرکت ملی نفت و مشاورین مدیر عامل برگزار شد، افزود: نقش حسابرسی درسازمان کنترل منابع مالی ، جلوگیری از چالش های شرکت ، رعایت الزامات قانونی و جلوگیری از ضرر و زیان، شفاف سازی و ارائه راهکار به منظور بهینه سازی هزینه ها است.

 

وی اظهار کرد: اداره حسابرسی یک واحد مستقل است که گزارش های خود را مستقیم به هیئت مدیره شرکت می دهد و باعث می شود مدیران ارشد با استناد به این اطلاعات در مورد برنامه های شرکت تصمیم گیری و تصمیم سازی نمایند.

 

گلپایگانی گفت: کارشناسان اداره حسابرسی باید مورد اعتماد و نهایت امانتداری را داشته باشند و با نگاه اصلاحی و تیز بینی و تدبیر و ارائه راهکار در جهت رفع مشکلات و ارتقای شرکت تلاش کنند.

 

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران حسابرسی را بازوی توانمند برای مدیریت شرکت عنوان کرد و افزود: همکاری مدیران؛ روسا و مسئولان در کنار کارشناسان حسابرسی در تحقق به موقع برنامه ها و اهداف کلان شرکت تاثیر گذار است.

 

وی درباره بودجه شرکت نیز توضیح داد: باید به نحوی برنامه ریزی که بتوانیم به موقع نسبت به جذب بودجه سرمایه ای شرکت اقدام گردد و با تلاش مضاعف و کار جهادی روند رو به رشد سازمان را به نحو مطلوب دنبال نماییم و در این ارتباط از ظرفیت ها و توانمندی های شرکت و منابع داخلی نهایت بهره گیری را داشته باشیم.

 

وی اظهار کرد: همه کارکنان در هر سطحی در مقابل سازمان مسئولیت دارند و می بایست در راستای توسعه سازمان و تحقق برنامه های صنعت نفت و ارتقای روز افزون سازمان همت و تلاش مضاعف نمایند.

 

مدیرعامل در ادامه با اشاره به اهمیت و نقش شعبه کیش گفت: این شعبه یکی از مراکز پشتیبانی شرکت است که می تواند در هماهنگی های فعالیت های شرکت در دریا و میدان گازی جزیره کیش نقش مهمی عهده دار باشد.

 

وی گفت: این شعبه امکانات خوبی از نظر فضای اداری و انبارهای پشتیبانی دارد و باید با مدیریت و برنامه ریزی از امکانات بالقوه آن استفاده گردد.

 

گلپایگانی در این جلسه ضمن معرفی آقایان اکبر آقاجری به عنوان سرپرست اداره حسابرسی داخلی و حسن نفیسی فر به عنوان سرپرست مدیریت شعبه کیش از زحمات آقای نفیسی فر در مسئولیت اداره حسابرسی داخلی و همچنین محمد فرزاد همتایان قدردانی به عمل آورد.

 

در ادامه هریک از مسئولان و مدیران جدید و سابق این حوزه ها در باره برنامه های پیش رو و فعالیت های انجام شده گزارشی ارائه دادند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=5853

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.