افزونه جلالی را نصب کنید. 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
2

ورود اولین شکر زرد تولیدی به انبارهای نیشکر هفت‌تپه؛ تولید شکر زرد هفت‌تپه به 600 تُن در روز افزایش می‌یابد

  • کد خبر : 15379
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
ورود اولین شکر زرد تولیدی به انبارهای نیشکر هفت‌تپه؛ تولید شکر زرد هفت‌تپه به 600 تُن در روز افزایش می‌یابد
معاون کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه از برنامه‌ریزی برای تولید روزانه 600 تُن شکر زرد خبر داد و گفت که با توجه به وضعیت مطلوب کارخانه تولید شکر، این ظرفیت تولیدی محقّق می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، علی صمیمی سه‌شنبه (9 آبان‌ماه) اعلام کرد که برای دستیابی به این هدف، اقداماتی به منظور افزایش بهره‌وری در فرآیند تولید انجام شده و مطمئنا تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در سایه همدلی کارگران به رشد تولید منجر خواهد شد.

وی عملیات تعمیرات اساسی (اورهال) کارخانه شکر را مطلوب ارزیابی کرد و گفت که حمایت مدیران و تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل باعث شد که عملیات اورهال کارخانه در زمان مقرّر به پایان برسد و با آغاز فصل برداشت، کارخانه شکر بتواند به طور مؤثر و پایدار در حال تولید شکر با کیفیت بالا باشد.

معاون کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه با بیان اینکه اولین شکر زرد تولیدی وارد انبارهای هفت‌تپه شده است از پیش‌بینی تولید 80 هزار تُن شکر در پایان سال بهره‌برداری خبر داد و گفت که این میزان شکر تولیدی، تحوّلی در این واحد نیشکری ایجاد خواهد کرد.

تا پیش از پیوستن هفت‌تپه به هفت طرح، این واحد نیشکری با ۵۰ درصد ظرفیت تولیدی فعالیت می‌کرد اما حالا هم حوزه کشاورزی و هم صنعت، به سمت تولید حداکثری در حرکت است و طبق پیش‌بینی‌ها تولید شکر به «ظرفیت اسمی» خواهد رسید.

با توجه به عملکرد مطلوب شرکت توسعه نیشکر در بازسازی و احیای هفت‌تپه، قرار است طبق مصوبه‌های شورای عالی هماهنگی سران سه قوه، بعد از نهایی شدن مرحله قیمت‌گذاری، مالکیّت این واحد نیشکری به این شرکت واگذار شود.

با واگذاری قطعی مالکیّت هفت‌تپه به شرکت توسعه نیشکر و رفع مسائل حقوقی، این شرکت به جایگاه ممتازی در بین کارخانه‌های تولید شکر در سطح کشور دست می‌یابد

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=15379

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.