افزونه جلالی را نصب کنید. 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
3

وضعیت برق آبادان پس از آتش‌سوزی پست برق

  • کد خبر : 11774
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
وضعیت برق آبادان پس از آتش‌سوزی پست برق
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با تشریح وضعیت اتفاق روز گذشته آبادان گفت: در حال حاضر وضعیت برق آبادان پایدار است.

پترونفت، علی خدری در خصوص آخرین وضعیت برق آبادان اظهار کرد: با توجه به آتش‌سوزی‌ای که در پست انتقال برق میلاد آبادان در روز گذشته رخ داد، برق بسیاری از مناطق آبادان قطع شد.

وی افزود: پس از قطع برق رخ‌داده به سرعت مناطق حساس از جمله بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، ایستگاه‌های پمپاژ آب شرب و … برقدار شدند تا مشکلی برای این حوزه‌ها به وجود نیاید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: پس از این به صورت پلکانی با مانورهای انجام‌شده برق سایر مناطق آبادان متصل شد. از ابتدای قطعی برق تا زمانی که همه مناطق آبادان برق‌دار شدند بیش از ۵ ساعت زمان برد و آخرین اشتراک‌ها نیز برق‌دار شدند.

خدری عنوان کرد: پس از این به دلیل اینکه ظرفیت‌های از دست رفته در شبکه و کاهش انرژی داشتیم، مجبور شدیم برق مناطقی که از صبح تا ظهر خاموشی نداشتند را در بازه‌های زمانی یک تا دو ساعته خاموشی بدهیم تا شرایط را مدیریت کنیم. این مساله تا ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه ادامه داشت و پس از آن برق آبادان پایدار شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر برق آبادان پایدار است اما با توجه به اتفاقی که دیروز رخ داد و بخشی از ظرفیت منصوبه از دست رفته است، انتظار داریم شهروندان نهایت همکاری را در بحث مدیریت مصرف برق داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خاطرنشان کرد: شهروندان در مصرف برق نهایت همکاری و همراهی را با صنعت برق داشته باشند تا شرایط مطلوبی را در ارائه خدمات به مردم همه مناطق استان داشته باشیم.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=11774

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.