افزونه جلالی را نصب کنید. 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024
1

٦٠ کیلومتر مدار فیبر نوری به شبکه برق خوزستان افزوده شد

  • کد خبر : 18238
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲
٦٠ کیلومتر مدار فیبر نوری به شبکه برق خوزستان افزوده شد
مجری طرح‌های خطوط برق منطقه‌ای خوزستان از اجرای ٦٠ کیلومتر مدار فیبر نوری در خطوط ٢٣٠ کیلوولت این شرکت خبر داد.

امیر حیاتی با اعلام این خبر افزود: عملیات احداث فیبر نوری بر روی خط ٢٣٠ کیلوولت امیدیه ١ مارون اصلی شامل تامین تجهیزات، نصب و سیم کشی به طول ٦٠ کیلومتر مدار به پایان رسید و آماده بهره برداری است.

وی با بیان اینکه ارزش سرمایه گذاری این طرح ٧٥ میلیارد ریال است، تصریح کرد: ایجاد شبکه مخابراتی و دیسپاچینگ مطمئن، تکمیل رینگ دیسپاچینگ ناحیه شرق خوزستان، ایجاد قابلیت مانیتورینگ و ویدئو کنفرانس بین نواحی و ایجاد ارتباط مخابراتی بسیار مطمئن جهت انتقال حجم بالای اطلاعات با کیفیت بسیار خوب از اهداف اجرای این طرح است.

مجری طرح‌های خطوط برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: تاکنون بیش از ٢ هزار و ٤٠٠ کیلومتر فیبر نوری روی خطوط استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد نصب شده و تمامی مراکز دیسپاچینگ، نیروگاه و پست‌های انتقال و ٩٠ درصد پست‌های فوق توزیع از این شبکه بهره برداری می‌کنند.

بر اساس این گزارش، از ابتدای مهر ١٤٠٢ تاکنون ٧ طرح پست به ظرفیت ٣٣٥ مگاولت آمپر و توسعه ٢ بی ١٣٢ کیلوولت با ارزش سرمایه گذاری ١١٧٩٨ میلیارد ریال، ٣ طرح خط به طول ٨ کیلومتر مدار با ارزش سرمایه گذاری ١٠٦٨ میلیارد ریال و ٢ طرح تعویضهادی خط با هادی پرظرفیت به طول ١٤ کیلومتر مدار با ارزش سرمایه گذاری ٤٨٠ میلیارد ریال اجرایی شده است

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=18238

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.