افزونه جلالی را نصب کنید. 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
3

پتروشيمي جم به دنبال تقويت حضور در بازارهاي بين المللي و ارتباط با مشتريان جديد

  • کد خبر : 12651
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
پتروشيمي جم به دنبال تقويت حضور در بازارهاي بين المللي و ارتباط با مشتريان جديد
شركت پتروشيمي جم با حضور در نمايشگاه كمپلاست ٢٠٢٣ به دنبال تقويت حضور خود در بازارهاي بين المللي، رشدبازارفروش و ارتباط با مشتريان جديد است.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل پتروشيمي جم؛ بازار آفريقا به دليل جمعيت زياد و نيروي كار پويا، توسعه‌شهرنشيني، رشد اقتصادي (پيشي گرفتن نرخ رشد اقتصادي اين منطقه از ميانگين رشد جهان) و افزايش سهم واردات محصولات پليمري در سالهاي اخير، توسط پتروشيمي جم كه در زمره بزرگترين توليدكنندگان محصولات پليمري در خاورميانه به شمار مي آيد به منظور توسعه بازار بزرگ فروش محصولات خود براي آينده در نظر گرفته شده است.

كشورهاي حوزه شرقي قاره آفريقا به ويژه كنيا و اتيوپي تقاضاي فزاينده اي براي محصولات پليمري دارند و اين مهم، عرضه كنندگان بين المللي اين محصولات را در تكاپو براي تقويت حضور در اين بازارقرار داده است.

شركت پتروشيمي جم نیز در رقابت با رقباي خارجي و در كنار توليدكنندگان ايراني همچون آريا ساسول، مارون، اميركبير، تبريزو هلدينگ خليج فارس ، ضمن حضور به عنوان شرکتی طراز در نمايشگاه كمپلاست نايروبي ، با تيمي از كارشناسان بازرگاني‌و فني اين رويداد بين المللي را به صورت ويژه رصد و پايش مي كند.

شایان ذکر است كشور كنيا كه به لحاظ حجم بازار از بالاترين پتانسيل در شرق آفريقا برخوردار است ؛ فضاي تحقيقاتي مثبت و موثري را دراختيار فعالان حوزه پتروشيمي قرار داده و بكارگيري استراتژي هاي درست در اين بخش از قاره، نتايج اقتصادي تاثيرگذاري‌را به همراه خواهد داشت

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=12651

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.