افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
4

پتروشیمی جم حامی اصلی بزرگ‌ترین چالش برنامه‌نویسی کشور

  • کد خبر : 12754
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱
پتروشیمی جم حامی اصلی بزرگ‌ترین چالش برنامه‌نویسی کشور
پتروشيمی جم با هدف حمايت از نخبگان فعال كشور در حوزه خلق تكنولوژي‌هاي نوين، حامي طلايي هشتمين دوره مسابقاتICTChallenge (ICT8) كشور شد.

پترونفت، به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ هشتمين دوره مسابقات برنامه‌نويسي چالش‌هاي فناوري اطلاعات موسوم به ICTChallenge (ICT8) كشور توسط دانشگاه صنعتی شريف و با حمایت صندوق نوآوري و شكوفايي رياست جمهوري با حضور 200 شركت‌كننده (در قالب تیم) از سراسر كشور برگزار گرديد و پتروشيمی جم با درایت مهندس «عبدالرحیم قنبریان»، مدیرعامل این شرکت، در جهت حمايت از نخبگان فعال كشور در حوزه خلق تكنولوژي‌هاي نوين، حامي اصلی اين مسابقات شد.

این همایش ملّی با طرح 5 پرسش از مسائل و چالش‌های فعلي كسب‌وكارهاي مطرح كشور با بهره‌گیری از هوش مصنوعي در شناسايي بهينه‌ترين روش‌هاي حل مسئله و استفاده از الگوريتم‌هاي يادگيري عميق برگزار شد.

مهندس “یوسف نیک‌اختر”، مدیر فناوری اطلاعات شرکت پتروشیمی جم به عنوان عضو کمیته فنی مسابقات و منتور برنامه‌نویسان و مهندس “اسحاق آرادمهر”، رئیس بخش توسعه نرم‌افزار پتروشیمی جم به عنوان داور اصلی مسابقات در این چالش حضور داشتند.

از دیگر اهداف شرکت پتروشیمی جم، حمایت از نخبگان ملّی و تقویت بسترهای رقابت سالم بوده است.

گفتنی است در انتهای این ماراتن 24 ساعته که ساعت 8 صبح چهارشنبه، 21 تیرماه آغاز و ساعت 8 صبح پنجشنبه 22 تیرماه به پایان رسید، با نظر کمیته داوران، تیم‌های شكيبا شعباني (محمدرضا شعباني، عليرضا شعباني و شكيبا قلي‌زاده)؛ ايران (شهريار شريعتي مطلق، محمد صادق نعمت پور)؛ و PERSISTENCE (سيد مسيح سجادي، محمدرضا فاتحي‌نيا، مرتضي ملكي‌نژاد شوشتري، محمد مهدي ملكي‌نژاد شوشتري) مقام‌های اول تا سوم را کسب کرده و توسط کمیته برگزاری مسابقات و برخی از حامیان این رقابت ملّی مورد تقدیر قرار گرفتند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=12754

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.