افزونه جلالی را نصب کنید. 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
4

پتروشیمی کارون شرکت برتر در زمینه پدافند غیرعامل لقب گرفت

  • کد خبر : 15243
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶
پتروشیمی کارون شرکت برتر در زمینه پدافند غیرعامل لقب گرفت
طی مراسمی که در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۳ در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از شرکت های برتر در حوزه ی پدافند غیر عامل تقدیر به عمل آمد.

پترونفت، فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی، در این مراسم ضمن تقدیر از عملکرد مثبت شرکت پتروشیمی کارون و اهدای لوح سپاس به علیرضا صدیقی زاده مدیرعامل این شرکت، گفت: از حمایت های همه جانبه و صمیمانه آن شرکت محترم در راستای تقویت اهداف توانمندسازی مجموعه کاری، پیشرفت در زمینه اقدامات مصون سازی پدافند غیرعامل در ساختار فرآیندهای آن شرکت سپاسگذاریم.

پیام برزگر با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل و متعهد بودن به دستورالعمل های لازم الاجرا جهت جلوگیری از هرگونه پیشامد ناگوار، افزود: امیدواریم همچون گذشته در راه جاری سازی راهبردهای پدافند غیرعامل در حوزه های عملکردی، تداوم تولید و ادامه خدمات ارزنده به میهن عزیزمان ثابت قدم و پیروز باشید.

همچنین در ادامه از تلاشهای ارزنده مهدی صفری در پیگیر و پیاده سازی اهداف پدافند غیرعامل و مدیریت شرایط اضطراری، هماهنگی همیشگی و همکاری برای ساماندهی تیم های شرایط اضطراری شرکت پتروشیمی کارون با اهداء لوح سپاس قدردانی بعمل آمد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=15243

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.