افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
2
مشتری‌مداری به سبک پتروشیمی اروند؛

پنجمین همایش ارتباط با مشتریان با هدف رفع چالش‌ها و بررسی فرصت‌ها

  • کد خبر : 14554
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
پنجمین همایش ارتباط با مشتریان با هدف رفع چالش‌ها و بررسی فرصت‌ها
در سومین روز نمایشگاه بین‌المللی تهران‌پلاست هفدهم، در کنار استمرار بازدید مدیران شرکت پتروشیمی اروند از غرفه شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و گفتگوی بی واسطه با مشتریان، پنجمین همایش ارتباط با مشتریان نیز از سوی این شرکت برگزار شد.

پترونفت، در این همایش سالانه، نیازهای مشتریان و چالشهای پیش رو صنایع پایین دستی بررسی و راهکارهایی در خصوص تقویت شرکت‌های پایین دستی و ارزش آفرین ارائه شد.

 

همچنین بار دیگر مدیران پتروشیمی اروند با تشریح راهبرد این شرکت بر عرضه بیشتر محصولات با اولویت صنایع داخلی و با هدف توسعه‌ی صنایع پائین دستی تاکید کردند.

 

در این جلسه همچنین راه‌های رفع تنگناهای افزایش تولید و ثروت آفرینی در صنایع وابسته بررسی و نسبت به آن تصمیماتی اتخاذ شد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=14554

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.