افزونه جلالی را نصب کنید. 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
3

پیام تبریک روز خبرنگار توسط مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت

  • کد خبر : 13374
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
پیام تبریک روز خبرنگار توسط مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت
مهندس محمدعلی رستمی مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

پترونفت، به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، در این پیام آمده است:هفدهم مردادماه هر سال فرصتی است که از زحمات اصحاب قلم قدردانی شود، وقایع نگارانی که آگاهی می دهند و صداقت، حقانیت نوشته هایشان است.

در مقطع حساس کنونی ، این خبرنگاران هستند که با عمل به وظایف خود می توانند برای ایجاد نشاط، همبستگی و تقویت امید، ضمن اطلاع رسانی دقیق، چراغ راهی برای خوانندگان اخبار و وقایع خود باشند. رکن اصلی نیز حقیقت گویی محض و اجتناب از شایعه سازی ست.

بی تردید رسیدن به اهداف سال مهار تورم و رشد تولید بدون مشارکت و پیگیری‌های خبرنگاران عزیز محقق نخواهد شد و پیداست بهترین مسیر برای شفافیت و تعامل سازمان‌ها و نهادها با مردم، ارتباط مناسب و دوسویه با اصحاب رسانه خواهد بود.

پتروشیمی شیمی بافت مفتخر است، سالهاست با اتکا به قلم خبرنگاران صادق به تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی از وقایع شرکت پرداخته است؛ لذا اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار از همکاری‌های صمیمانه اصحاب رسانه در جهت انعکاس اخبار ، تحولات و پیشرفت های سپری شده شرکت، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

از خداوند متعال توفیق روزافزون را برای تمامی خبرنگاران، به‌ویژه فعالان رسانه‌ای حوزه نفت، انرژی و پتروشیمی آرزومندم. امیدوارم در سال پیش رو پیام آور پیشرفت های روزافزون ایران اسلامی در تمامی زمینه ها باشید.

ان شاءالله

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=13374

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.