افزونه جلالی را نصب کنید. 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
5

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت هفته کاروکارگر

  • کد خبر : 10174
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
پیام تبریک مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت هفته کاروکارگر
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان هفته کاروکارگر را تبریک گفت.

پترونفت، در این پیام آمده است:

۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر فرصتی است مغتنم برای تجلیل از پیشتازان توسعه و پیشرفت و هنگام ستایش از صاحبان دست‌هایی که پینه‌های آن‌ها نشان افتخار و آیینه تلاش روزگارند.

کارگران متعهد و متخصصی که نقش مهم و کلیدی در گردش چرخ‌های عظیم صنعت، تولید و خدمات ایفا نموده و ستون اصلی توسعه، رشد و شکوفایی اقتصاد میهن عزیزمان هستند.

بی‌شک تصور بالندگی و پیشرفت جامعه بدون حضور کارگران دلسوز و مدیر امری محال بوده و به همین دلیل جایگاه کار و کارگر در آموزه‌های دین مقدس اسلام مورد توجه ویژه قرار گرفته و قداستش هم ردیف شهادت معرفی شده است.

پتروشیمی شهید تندگویان با همراهی و همکاری ارزشمند شما کارگران خدوم، متعهد و متخصص، دستاوردهای مهمی را در سال گذشته در زمینه های تولید، حمایت از تولید ملی، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و … کسب نموده و گام‌های محکم و استواری در راستای عزت و سربلندی ایران اسلامی برداشته است، امیدوارم در سال جاری که از طرف مقام معظم رهبری به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است نیز بتوانیم با همت و پشتکار تمامی همکاران علی‌الخصوص کارگران عزیز برگ‌های زرین دیگری بر دفتر افتخارات شرکت بیفزاییم.

اینجانب ضمن گرامیداشت ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر و همچنین تقدیر و تشکر ویژه از زحمات بی دریغ شما از سرمایه‌های انسانی سلامتی و توفیق روز افزونتان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

سید رضا قاسمی شهری

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی شهید تندگویان

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=10174

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.