افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024
5

پیام تسلیت مدیر عامل شرکت پالایش گاز هویزه خلیج‌فارس به مناسبت فرارسیدن ماه محرم

  • کد خبر : 12811
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
پیام تسلیت مدیر عامل شرکت پالایش گاز هویزه خلیج‌فارس به مناسبت فرارسیدن ماه محرم
افشین کیانی مدیر عامل شرکت پالایش گاز هویزه خلیج‌فارس فرارسیدن ماه محرم تسلیت گفت.

پترونفت، کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا

محرم ماه ایثار و از خودگذشتگی و ماه عشق و شور و فریاد و ماه تحول عمیق انقلابی تاریخ ساز و سرفصل حرکتهای الهی ، انسانی و عدالت خواهانه است که مهمترین رخداد جهان اسلام را در دل خویش نهان دارد و کربلا سرزمینی است که عظیم ترین حماسه خدایی بشر در سال 61 هجری در آنجا اتفاق افتاد و موجش سراسر پهنه گیتی را فرا گرفت و علاوه بر صحنه نمایش رویارویی حق و باطل و حماسه پرشکوه جانبازی و شهادت طلبی ، محراب عبادت دل باختگان است ، سکویی است که کربلاییان و عاشوراییان را از خاک تا افلاک و از زمین تا عرش برین پرواز می دهد.

همکاران گرامی در حقیقت “کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا ” نشان دهنده پیوستگی و تداوم خط درگیری حق و باطل در همه زمانهاو مکانهاست . محرم می آید تا آوای فداکاری و مقاومت را در جهان هستی طنین انداز کند و طلسم استکبار و استبداد را در هم شکند و پیام “هیهات منا الذله” را عملی سازد و پرچم پرافتخار نهضت حسینی را در فرازین نقطه جهان به اهتزاز درآورد .

اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و علمدار رشیدش حضرت اباالفضل العباس (ع) و یاران باوفایش را به حضرت ولیعصر (عج) و شیعیان آن حضرت و شما همکاران گرامی و شریف تسلیت و تعزیت عرض می نمایم . امید است عزاداری های همکاران ارجمندم در این ایام سوگواری مقبول درگاه خداوند متعال قرار گیرد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=12811

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.