افزونه جلالی را نصب کنید. 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024
2

پیام تقدیر مدیرعامل شركت لوله سازی اهواز از حضور حماسی مردم در انتخابات

  • کد خبر : 17749
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
پیام تقدیر مدیرعامل شركت لوله سازی اهواز از حضور حماسی مردم در انتخابات
مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در پیامی از حضور آگاهانه و حماسی ملت شریف ایران در انتخابات، بویژه مردم ولایتمدار خوزستان قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در پیامی از حضور آگاهانه و حماسی ملت شریف ایران در انتخابات، بویژه مردم ولایتمدار خوزستان قدردانی کرد

متن کامل پیام محمدرضا دانیاری بدین شرح است:

ملت شریف ایران اسلامی بار دیگر با حضور حماسی و تاریخ ساز خود و به عشق ولایت و به احترام به آرمان های شهدا و امام شهدا در کارزار انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی حماسه ای به بلندای تاریخ این مرز و بوم آفریدند و باعث شادی دل مقام معظم رهبری و همه آزادگان جهان شدند.

بی شک آنچه که ملت شریف ایران اسلامی با گام های استوار و اراده ای آهنین و عزمی راسخ به خلق حماسه ای دیگر و مشارکت حداکثری ترغیب کرد، هدیه ای برای آیندگان و تضمینی برای توسعه و امنیت پایدار این سرزمین پهناور است.

اینجانب لازم می دانم مراتب قدردانی خود را از حضور مسئولانه اقشار مختلف مردم کشورمان ، بویژه مردم شهیدپرور و دلیر خوزستان و همکاران پرتلاش و سختکوش در شرکت لوله سازی اهواز برای اهتزار پرچم اقتدار و عزت بر قله معرفت و شعور سیاسی که موجب شادی دوستان و یاس و ناامیدی بدخواهان و مستکبران گردید اعلام می دارم.

امید است این حضور پررنگ و با اقتدار ملت شریف ایران در سایه الطاف بیکران الهی و رهنمودهای حکمیانه رهبر فرزانه انقلاب موجبات پیشرفت و سرافزاری ایران عزیزمان را بیش از پیش فراهم نماید.

والسلام علیم و رحمه الله و برکاته
محمدرضا دانیاری
مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=17749

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.