افزونه جلالی را نصب کنید. 16 ربيع أول 1446 Thursday, 19 September , 2024
3

پیام رئيس روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات

  • کد خبر : 19245
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۳۱
پیام رئيس روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات

به گزارش پترو نفت از روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، پیام عبدالمجید کمالی به شرح ذیل است: بیست و هفتم اردیبهشت ماه که به نام روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شده، فرصتی است تا نقش و جایگاه روزافزون این بخش از دانش بشری را که امروزه به قلب تپنده مجموعه‌های مختلف […]

به گزارش پترو نفت از روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، پیام عبدالمجید کمالی به شرح ذیل است:
بیست و هفتم اردیبهشت ماه که به نام روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شده، فرصتی است تا نقش و جایگاه روزافزون این بخش از دانش بشری را که امروزه به قلب تپنده مجموعه‌های مختلف تبدیل شده، مورد تاکید قرار گیرد.
امروزه روابط عمومی به عنوان نخستین و اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان و یکی از ابزارهای پیشتاز مدیریت افکار ، نقش بی‌بدیلی در ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان و جامعه‌ پیرامونی دارد.
از سوی دیگر، روابط عمومی یکی از ساز و کارهای مهم در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و استراتژیک هر سازمان و نهاد است که با اطلاع‌رسانی هدفمند و فعالیت‌های حرفه‌ای و علمی زمینه پیاده‌سازی این تصمیمات را فراهم می‌کنند.
روابط‌عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه نیز با حمایت مدیرعامل و همکاری کارکنان کوشیده اقدامات مهمی در یکسال گذشته داشته باشد .
(گزارش مختصر) در سال ۱۴۰۲ برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی ، برگزاری نمایشگاه ها (بیست و هفتمین نمایشگاه نفت،اوراسیا وپتروکم)، برنامه ریزی اردوی بصیرت خانوادگي در شیراز و قم ، برگزاری جشن در مناسب های مختلف، برگزاری انتخابات نماینده مجلس ، دعوت از خانواده های کارکنان و برگزاری جشن عید نوروز، برگزاری جشن شکوفه انقلاب در تهران ، بوشهر ، شهرکرد و تبریز، برگزاری برنامه های ملی و مذهبی ، کمک به موکب ها در مناسبت های مختلف، کمک به ازدواج جوانان نخل تقی و عسلویه، کمک به پیشکسوتان نیروی مسلح ، اهدای بسته نوشت افزار به دانش آموزان بی بضاعت ، توزیع بسته معیشتی، راه اندازی بسیج ، کمک به برنامه های فرهنگی، اعزام کارکنان برای مشارکت در مراسم سالگرد شهید سلیمانی ،همکاری با رسانه ها و پاکسازی سواحل عسلویه اشاره کرد.
همچنین حضور موفق در دو نمايشگاه نفت و اکسپو 1403از دیگر برنامه های روابط‌عمومی شرکت بوده است.
در اطلاع رسانی دستاوردهای شرکت نيز مصاحبه با مدیرعامل و مدیران شرکت‌ و‌ تولید 250 خبر و انتشار آن در رسانه های مختلف استان و کشور از ديگر اقدامات روابط‌عمومی بوده است .
در پایان ؛ اینجانب این روز خجسته را به همه اصحاب رسانه و فعالان روابط عمومی و ارتباطات به ویژه همکارانم در روابط عمومی‌های شرکت‌های منطقه پارس جنوبی تبریک عرض نموده و امیدوارم با مردم‌داری، روشنگری افکار عمومی و استفاده بهتر از ظرفیت‌های بومی موجود، موجب هم‌افزایی و همدلی بیشتر بین مردم و صنعت گردند و چون پلی برای انتقال پیام‌ها، انتقادها و پیشنهادها به سطوح مختلف مدیریتی عمل نمایند.

عبدالمجيدكمالى
رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=19245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.