افزونه جلالی را نصب کنید. 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
5

پیام مدیرعامل شركت ملی نفت ایران به مناسبت آغاز دهه مبارك فجر

  • کد خبر : 7012
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
پیام مدیرعامل شركت ملی نفت ایران به مناسبت آغاز دهه مبارك فجر
محسن خجسته مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی آغاز دهه مبارک فجر و میلاد خجسته حضرت امیرالمومنین (ع) و روز پدر را تبریک گفت.

پترونفت ، به نقل از شرکت ملی نفت ایران ؛ در متن پیام معاون وزیر نفت آمده است: آغاز ایام خجسته دهه فجر، گرامیداشت روز‌های سرنوشت‌ساز تجدید عهد ملت ایران با آرمان های والای انقلاب و معمار کبیر آن بوده و تقارن این ایام با میلاد بزرگمرد تاریخ جهان تشیع حضرت امیرالمومنین علی(ع) برکات معنوی این ایام را دوچندان کرده است. این روزها یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم، خداجوی و ولایتمدار است که تحت هدایت رهبری دوراندیش و با بهره‌گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام، در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را رقم زد.

خانواده بزرگ صنعت نفت ایران افتخار دارد که از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، همواره همراه و یاور مردم و در کنار آنها بوده و در پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب با حضور همه جانبه در حمایت از فعالان بخش صنعت و خدمت‌رسانی برای آبادانی و شکوفایی اقتصادی کشور، گام‌های بلندی برداشته و کارنامه‌ای درخشان از خود نشان داده است.

امروز کارکنان تلاشگر و مجاهد صنعت نفت به برکت انقلاب اسلامی با گام نهادن در خط مقدم جبهه نبرد اقتصادی، با اجرايي و عملياتي كردن دهها طرح و پروژه در بخش های مختلف فنی، مهندسی، تولید، توسعه زیر ساخت ها و… مشغول به خدمت هستند و بی تردید دستاوردهای درخشان آنان در دهه فجر و تا پایان سال همچون گذشته در تاریخ این مرز و بوم به یادگار خواهد ماند. باور دارم که به رغم تحریم‌های اقتصادی ظالمانه؛ با خوداتکایی و بهره‌گیری از توان و استعداد داخلی و با شکست هیمنه استکبار جهانی، نام ایران در حوزه‌ صنعت نفت همچون گذشته بلندآوازه خواهد ماند.

اینجانب بار دیگر در طلیعه درخشان چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامي، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدرمان، فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و سیزدهم رجب؛ میلاد خجسته حضرت امیرالمومنین (ع) و روز پدر را به همه فجرآفرینان به ویژه همکاران تلاشگر صنعت نفت، تبریک و تهنیت عرض نموده؛ عزت، سربلندی و موفقیت ملت بزرگوار ایران را از خداوند سبحان خواستارم.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=7012

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.