افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
5
تدارک گسترده در كيش برای میزبانی با شکوه هلدینگ خلیج فارس

چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل و دانش بنيان در صنعت پتروشيمي، پالايش و پتروپالايشي، دوشنبه 24 بهمن امسال گشایش می‌یابد

  • کد خبر : 7596
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲
چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل و دانش بنيان در صنعت پتروشيمي، پالايش و پتروپالايشي، دوشنبه 24 بهمن امسال گشایش می‌یابد
مهرداد عظیمی مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و "دبیراجرایی چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل و دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش"، امروز در بازدید از مكان برگزاری این نمایشگاه در نمايشگاههاي بين المللي كيش، در جریان آخرین اقدامات و تمهیدات براي برگزاري مناسب و شايسته این رویداد مهم قرار گرفت.

پترونفت ، به گزارش روابط عمومي شـركت صنـايع پتـروشيمي خليـج فـارس، وی با ابراز رضایت از روند انجام امور اجرايي و تغییرات شکلی و محتوايي در نمایشگاه امسال گفت: مراسم افتتاحیه ساعت 17 روز دوشنبه 24 بهمن با حضور مدیران عالی کشور در سالن همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود.

به گفته عظيمي، پس از مراسم افتتاحیه، نمایشگاه چهارم در سالن نمایشگاه های بین‌المللی کیش گشایش می‌یابد. مديـر بـرند، مسئـوليت اجتمـاعي و روابط عمـومي گروه صنايع پتروشيمي خليـج فـارس
افزود: در این نمایشگاه كه به ميزباني هلدينگ خليج فارس و با همكاري معاونت علمي و فناوري و اقتصاد دانش بنيان رياست جمهوري و انجمن هاي تخصصي صنعت نفت و پتروشيمي برگزار مي شود، بیش از 300 شرکت ایرانی حضور خواهند داشت.

گشايش پارك علم و فناوري پرديس
وي گفت: همزمان با گشایش چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل، “پارک علمی و فناوری پردیس” ویژه صنایع پایین دستي و شرکت‌های دانش بنيان ،نوآور و فناور افتتاح می‌شود؛ اقدام خلاقانه‌ای که امسال برای اولین بار صورت می‌گیرد و نشانه اهتمام و توجه جدی هلدینگ خلیج‌فارس به علم و فناوری و تکمیل زنجیره ارزش محسوب می‌شود.

تلاش بی وقفه و شبانه‌روزی مدیران و کارشناسان مدیریت برند، مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و ساير حوزه ها برای میزبانی شایسته از نمایشگاه امسال ادامه دارد و این تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها، نویدبخش یک رویداد متمایز و حرفه‌ای را می دهد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=7596

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.