افزونه جلالی را نصب کنید. 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
4
آئین امضاء قرارداد احداث واحد تصفیه خانه جامع پساب صنعتی شرکت پتروشیمی کارون

کارون لقب صنعت سبز را تصاحب می‌کند؟ /کارون با روشی نوین به مقابله با پساب صنعتی می‌پردازد

  • کد خبر : 12499
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
کارون لقب صنعت سبز را تصاحب می‌کند؟ /کارون با روشی نوین به مقابله با پساب صنعتی می‌پردازد
قرارداد احداث واحد تصفیه پساب صنعتی در مجتمع پتروشیمی کارون صبح امروز به امضا رسید.

پترونفت، به گزارش پایگاه خبری پتروتیتر، این قراردادی مابین صدیقی زاده مدیرعامل پتروشیمی کارون و رضایی مدیرعامل شرکت آبسان پالایش و با حضور جمعی از مدیران ارشد شهرستان بندر ماهشهر، سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و مدیران گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس امضا شد.

مدیرعامل پتروشیمی کارون در ابتدای این مراسم گفت: تمام توانمان برای مبدل شدن به صنعتی سبز به کار گرفته‌ایم و با پیشرفته‌ترین و به روزترین روش‌ها به مقابله با پساب تولیدی شرکتمان خواهیم پرداخت.

وی افزود: با مشورت دانشگاه صنعتی اصفهان و ایده‌ جوانان نخبه‌ کشور، انشاالله هم تصفیه پساب شرکت را به انجام خواهیم رساند و هم از خروجی این واحد، محصول با ارزش آب RO تولید خواهد شد.

علیرضا صدیقی زاده با اشاره به خاص بودن نوع پساب تولیدی پتروشیمی کارون به شرح روش تصفیه این نمونه پساب پرداخت و ادامه داد: تصفیه پساب پتروشیمی کارون در طرح تصفیه خانه جامع پساب با استفاده از روش شیمیایی اکسیداسیون پیشرفته (AOP) و همچنین استفاده از اشعه UV و ازن است، بدین گونه که در این روش رادیکال‌های سولفات و هیدروکسیل تولید می‌شوند و می‌توانند تاثیر خوبی بر شکسته شدن ترکیبات نیترو آروماتیکی و آمینو آروماتیکی موجود در پساب پتروشیمی کارون داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آبسان پالایش نیز با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه اظهار داشت: خوشحالیم که شرکت دانش بنیان پتروشیمی کارون به مجموعه ما اعتماد کرد و ما هم این اعتماد را بی‌جواب نخواهیم گذاشت و انشاءالله با حمایت مجموعه پتروشیمی کارون در سریع‌ترین حالت ممکن پروژه احداث واحد تصفیه پساب کارون را به انجام خواهیم رساند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=12499

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.