افزونه جلالی را نصب کنید. 5 ربيع أول 1446 Sunday, 8 September , 2024
3
در دور دوم برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛

کارکنان مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان با حضور در پای صندوق سیار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی رای خود را در صندوق انداختند.

  • کد خبر : 20669
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۴۳
کارکنان مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان با حضور در پای صندوق سیار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی رای خود را در صندوق انداختند.

به گزارش پترو نفت، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی شهید تندگویان، کارکنان این مجتمع روز جمعه پانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ در پای صندوق رای مرحله دوم برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حاضر و‌ رای خود را در صندوق انداختند. صندوق سیار اخذ رای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ادامه رای‌گیری‌ها، این […]

به گزارش پترو نفت، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی شهید تندگویان، کارکنان این مجتمع روز جمعه پانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ در پای صندوق رای مرحله دوم برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حاضر و‌ رای خود را در صندوق انداختند.
صندوق سیار اخذ رای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ادامه رای‌گیری‌ها، این هفته نیز به مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان آورده شد.
شایان ذکر است؛ صندوق سیار مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نمازخانه پتروشیمی شهید تندگویان استقرار یافت و کارکنان این شرکت با انداختن رای مجدد در صندوق به سرنوشت خود و کشور رای دادند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=20669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.