افزونه جلالی را نصب کنید. 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
2

کمک‌های مومنانه آریاساسول در آستانه عید سعید فطر

  • کد خبر : 9749
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
کمک‌های مومنانه آریاساسول در آستانه عید سعید فطر
شرکت پلیمر آریا ساسول در آستانه عید سعید فطر نسبت به توزیع بسته‌های معیشتی میان مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) روستاهای منطقه نای بند اقدام کرد.

پترونفت، به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، امروز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۲ و در آستانه عید سعید فطر، با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت و مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و در راستای انجام بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی خود در جامعه پیرامونی، بسته‌های معیشتی را در قالب کمک‌های مومنانه در میان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) روستاهای منطقه نای بند شهرستان عسلویه توزیع نمود.

علی جعفری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ع) شهرستان عسلویه در آئین توزیع بسته‌های معیشتی میان مددجویان روستاهای هاله، بساتین، صفیه، زبار، بنود، خره و کنارخیمه، با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان عسلویه تعداد ۱۸۰۰ خانواده تحت پوشش دارد، گفت: در منطقه دهستان نایبند که منطقه‌ای کمتر برخوردار است تعداد ۳۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان عسلویه قرار دارند که در مناسبت‌های مختلف مورد توجه مدیران شرکت پلیمر آریاساسول قرار می‌گیرند. این شرکت در قالب اهدای کمک‌های مومنانه نسبت به ایفای بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی خود اقدام کرده و امروز نیز به صورت نمادین تعدادی بسته معیشتی در روستای هاله توزیع و تعداد بیش از پانصد بسته در اختیار کمیته امداد برای توزیع قرار داد.

جعفری ضمن تقدیر از عملکرد آریاساسول در این اقدام خدا پسندانه و با اشاره به ارائه ۵۲ خدمت در این نهاد انقلابی گفت: از سایر شرکت‌های مستقر در منطقه شهرستان عسلویه در خواست داریم بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در زمینه توانمند سازی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در کنار ما باشند تا بتوانیم نیازهای مددجویان را تامین کنیم.

احمد صیادی، دهیار هاله نیز در این آئین ضمن تقدیر از خدمات و توجه شرکت پلیمرآریاساسول به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در دهستان نایبند گفت: از مدیریت شرکت پلیمر آریاساسول برای تسریع در تکمیل پروژه ورزشگاه روستای هاله تقدیر کرده و امیدواریم این پروژه که یکی از مهم‌ترین نیازهای جوانان این روستا است هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسد.

لازم بذکر است که شرکت پلیمر آریاساسول یکی از پیشرو ترین صنایع کشور در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و حفاظت و حمایت ازمحیط زیست است که طی سالیان اخیر با صرف هزینه‌های قابل توجه و انجام اقدامات منحصر به فرد و متمایز در راستای توسعه پایدار گام‌های موثری برداشته و در پنجمین اجلاس سراسری مسئولیت‌پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی با رویکرد اعطای جایزه ملی هاتف که شهریورماه ۱۴۰۱ برگزار شد نیز حائز رتبه اول در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در کشور شد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=9749

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.