افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
4
برای نخستین بار؛

گردهمایی ایثارگران شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در آبادان برگزار شد

  • کد خبر : 8127
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
برای نخستین بار گردهمایی ایثارگران شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با جامعه ایثارگران نفت آبادان در حضور مشاور وزیر و رئیس امور ایثارگران پالایش و پخش فرآورده های نفتی در آبادان برگزار شد.

پترونفت ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، گردهمایی و نشست پرسش و پاسخ ایثارگران شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با حضور سید شریف حسینی مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران، نوری رئیس امور ایثارگران پالایش و پخش فرآورده های نفتی و مدیران پالایش و پخش شهرستان در سینما نفت آبادان برگزار شد. مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان، این نشست را بخاطر تقارن با اعیاد شعبانیه با برکت خواند و مشغول به کار بودن در پالایشگاه آبادان را نیز یک افتخار دانست. حکیم قیم گفت : از جمله افتخارات پالایشگاه آبادان دارا بودن بیشترین تعداد ایثارگران و جانبازان در بین سایر شرکت های نفتی است که به خدمت به این قشر افتخار می کنیم. وی ابراز امیدواری کرد در پایان جلسه پرسش ها و مشکلات جامعه ایثارگران رفع شود. در این گردهمایی، سوالاتی از سوی جانبازان و ایثارگران حاضر مطرح و پاسخ هایی از سوی مسئولان حاضر ارائه شد. سید شریف حسینی مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران وزارت نفت، در جریان پاسخ به سوالات جامعه ایثارگری نفت آبادان گفت: در وزارت نفت ۳۴ هزار نفر تبدیل وضعیت شدند و تمام کندی طی شدن این فرآیند مربوط به وزارت نفت نیست بلکه مراحل آغازین و در ادامه روند قانونی گزینش در طولانی شدن این روند موثر است .

 

وی سال آینده را تاریخ پایان بررسی سوابق ایثارگران برای تبدیل وضعیت اعلام کرد و در ادامه ‌از ارائه پیشنهاد برای لحاظ شدن مزایا از جمله تبدیل وضعیت ها برای همسر، برادر و خواهر شهدا خبر داد.

 

نوری رئیس امور ایثارگران پالایش و پخش و پالایش فرآورده های نفتی کشور با اشاره به پرسش های مطرح شده در خصوص سفرهای زیارتی و سیاحتی جامعه ایثارگری نفت کشور، تاکید کرد: برای تمام ایثارگران و جانبازان سفر زیارتی و سیاحتی در نظر گرفته شده اما بسته به میزان جانبازی تعداد دفعات استفاده متفاوت است.

 

ایشان در ادامه از ثبت بیش از ۵۰۰ سفر زیارتی و سیاحتی در دوران پسا کرونا خبر داد و اظهار کرد: در دو سال و نیم کرونا تمام برنامه های مسافرتی متوقف شد اما بعد از ماه رمضان امسال، ۴۶۷ خانواده در کل پالایش و پخش به سفر زیارتی اعزام شدند و این سفرها بعد از ماه رمضان پیش رو از سر گرفته می شود.

 

او افزود: با توجه به کم بودن سهمیه سفرهای سیاحتی ۲۰۰ سهمیه فوق العاده برای ایثارگران پالایش و پخش گرفته شد که باعث شد در این مدت ۲۷۵ مورد سفر سیاحتی نیز انجام شود.

 

مسئولان حاضر پس از شنیدن درخواست ها و مشکلات بیان شده، وعده پیگیری موضوع ها و رفع مشکلات را دادند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=8127

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.