افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
1

گواهینامه ۵ ستاره در رقابت بین المللی تجربه برتر به پتروشیمی نوری رسید

  • کد خبر : 15917
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲
گواهینامه ۵ ستاره در رقابت بین المللی تجربه برتر به پتروشیمی نوری رسید
گواهینامه 5 ستاره در رقابت بین المللی تجربه برتر، در زمینه سیاست های زیست محیطی، مسئولیت های اجتماعی، و حاکمیت شرکتی برای اولین بار به پتروشیمی نوری رسید.

پترونفت، به نقل از مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری، این شرکت برای چندمین بار در سال جاری توانست با حضور در رویدادی بین المللی، به عنوان اولین شرکت در سطح نفت، گاز و پتروشیمی کشور، در حوزه ی تعالی پایداری ورود کرده و در رقابت بین المللی (Environmental, Social, and Governance Excellence Award 2023) که بصورت سالانه توسط سه موسسه معتبر (Center for Organizational Excellence Research ، Global Benchmarking Network وBest Practice Improvement Resource) در کشور نیوزلند و با حضور داوران متخصص بین المللی برگزار می گردد، گواهینامه ۵ ستاره این رویداد را به خود اختصاص داده و به عنوان یک Best Practice بین المللی مطرح گردد.

مهندس صانعی مدیرعامل پتروشیمی نوری پس از کسب این افتخار ارزشمند بین المللی گفت : شرکت پتروشیمی نوری همواره کوشیده است تا منطبق بر استانداردها و الزامات قانونی و حتی فراتر از آن بر اساس اخلاق حرفه ای، نگاه ویژه ای به جامعه پیرامونی و زیست بوم منطقه داشته باشد و بر اساس آن تلاش نموده است تا با خلق سیاست های سنجیده شده و آینده نگر، فردایی به مراتب بهتر و روشن تر را برای ذی نفعان خود به ارمغان بیاورد.

وی با اشاره به سایر دستاوردهای اخیر مجموعه موفق خود در سطح بین المللی افزود: هدف اصلی ما از حضور در رویدادهای بین المللی، تنها کسب افتخارات و گواهی نامه ها نیست، بلکه هدف ما مورد ارزیابی قرار گرفتن و پایش شدن در تمامی حوزه ها برای یافتن نکات بهبود و بهره گیری از تجارب ارزنده شرکت های بزرگ دنیا در جهت پیشرفت مستمر و ترسیم آینده ای درخشان برای کل مجموعه است .

وی در پایان با تبریک این دستاورد به مجموعه بزرگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس و همکاران تلاشگر خود خاطر نشان کرد: آنچه که ما در شرکت پتروشیمی نوری تجربه کرده ایم این است که با توجه به تغییرات سریع در تکنولوژی و به روز شدن دائمی اندیشه ها و دانش های نوین در دنیا ، بدون شک حضور در رویدادهای معتبر بین المللی و اشتراک تجارب سودمند، می تواند تا حد چشمگیری یاری رسان شرکت های داخلی در بهبود فرایندهای سازمانی و ماندن در کورس رقابت بین المللی باشد.

گفتنی است امروزه سیاست های زیست محیطی، مسئولیت های اجتماعی، و حاکمیت شرکتی سازمان های بزرگ دنیا در قالب گزارشات ESG (Environmental, Social, and Governance) تهیه و ارائه می گردد، که به عنوان گزارشی نوین ، به اولویتی کلیدی برای بسیاری از سازمان ها تبدیل شده است.

هدف از گزارش ESG ارائه سندی عمومی از اهداف استراتژیک برای تلاش‌های ESG یک کسب ‌وکار است و می کوشد تا موضوعات خاص و اهداف توسعه ای آینده را برجسته کند و همچنین استراتژی‌هایی را برای از بین بردن شکاف‌ بین وضعیت‌ فعلی و شرایط ایده‌آل آینده بیان نماید.

در واقع چنین گزارش هایی مناسب سرمایه گذاران، مشتریان، شرکای تجاری و سایر ذینفعان کلیدی است که در آن اطلاعات باید تا حد امکان واضح و دقیق ارائه شود و برای مخاطبان معنادار باشد.

کسب این عنوان مهم تایید می نماید که فعالیت ها و سیاست های ESG شرکت پتروشیمی نوری میتواند به عنوان معیار سنجش و الگویی عالی (Excellent) مورد توجه شرکت های بین المللی قرار گیرد، و عامل تاثیرگذاری در بهبود برند سازمانی شرکت پتروشیمی نوری در عرصه بین المللی می باشد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=15917

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.