افزونه جلالی را نصب کنید. 5 ربيع أول 1446 Sunday, 8 September , 2024
5
افزایش ۴۰ درصد جذب شرکت‌های دانش‌بنیان

۳۷ میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی در قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد خوزستان

  • کد خبر : 7724
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
۳۷ میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی در قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد خوزستان
امین ابراهیمی گفت : از میان ۳۵۴ شرکت شناسایی شده دانش‌بنیان، با ۳۳۵ شرکت وارد تعامل شده‌ایم و با ۵۳ شرکت به‌صورت مستقیم همکاری و ثبت سفارش شده است.

پترونفت ، در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه تخصصی بومی‌سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد خوزستان، مهندس امین ابراهیمی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه تخصصی بومی‌سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد اهواز عنوان کرد: پیش‌بینی می‌گردد تا سال ۱۴۰۴ بالغ‌بر ۳۶ میلیون‌تن مصرف محصولات فولادی داشته باشیم.

ابراهیمی: فولاد خوزستان در نظر دارد تا افق ۱۴۰۴ به ظرفیت تولید ۶ میلیون‌تن دست یابد. فولاد خوزستان در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ موفق به بومی‌سازی ۱۵۶۰ قطعه استراتژیک صنعت فولاد شده، هم‌چنین ۱۵۲۷ سازنده موجود در وندور لیست این شرکت قرار دارد و ۴۱۴۹ سفارش بومی‌سازی نیز به شرکت‌های داخلی داده است.

فولاد خوزستان در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ موفق به افزایش زمینه‌های بومی‌سازی تا ۷۳ درصد، افزایش جذب شرکت‌های دانش‌بنیان تا ۴۰ درصد و ۳۷ میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی در قطعات و تجهیزات داشته است.

به گفته ابراهیمی، از میان ۳۵۴ شرکت شناسایی شده دانش‌بنیان، با ۳۳۵ شرکت وارد تعامل شده‌ایم و با ۵۳ شرکت به‌صورت مستقیم همکاری و ثبت سفارش شده است.

ابراهیمی گفت: تجاری‌سازی و عملیاتی نمودن ایده‌های فنی و مهندسی، سرمایه‌گذاری سالانه ۱۱ میلیارد تومانی، ساخت کاتالیست‌های جاذب سولفورزدا، بومی‌سازی سیستم اسلایدگیت‌ پاتیل ذوب، بومی‌سازی ساخت بلبرینگ‌های کف‌گرد و… از جمله اقدامات فولاد خوزستان در راستای اقدامات اجرایی این شرکت برای تاسیس مرکز تخصصی نوآوری به شمار می‌آید.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=7724

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.