افزونه جلالی را نصب کنید. 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
6
رئیس امور ایثارگران شرکت ملی حفاری ایران:

4585 پرونده مربوط به ایثارگران تشكیل و تكمیل شد

  • کد خبر : 5673
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷
4585 پرونده مربوط به ایثارگران تشكیل و تكمیل شد
رئیس امور ایثارگران شرکت ملی حفاری ایران از تشکیل و تکمیل چهار هزار و 585 پرونده مربوط به ایثارگران اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری در این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، سید رضا علوی روز سه شنبه (هشتم شهریورماه 1401) ضمن گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، و تجلیل از حماسه آفرینان دوران دفاع مقدس، در بیان عملکرد امور ایثارگران شرکت ، گفت: در همین راستا تاکنون 589 نفر از مشمولان بند « و » نیروهای قراردادی (مشمولین عادی و کبر سن ) تبدیل وضعیت شده اند.

 

وی افزود: همچنین از میان بالغ بر دو هزار و 261 پرونده کارکنان پیمانکاری، یک هزار و 907 پرونده پس از بررسی اطلاعات و تایید امور ایثارگران شرکت ملی نفت ایران در حال سپری نمودن مراحل تبدیل وضعیت مشمولان تفسیر بند « د » قانون برنامه توسعه کشور می باشد.

 

علوی همچنین به فعالیت های فرهنگی که از سوی این امور به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی انجام شد، اشاره و اظهار کرد: دیدار صمیمانه مدیرعامل ورئیس هیئت مدیره شرکت با آزادگان سرافراز در سالروز گرامی داشت ورود آزادگان و تجلیل از ایثار، فداکاری و جانفشانی آنان در دوران دفاع مقدس از جمله برنامه های اجرایی در این روز بود.

 

رئیس امور ایثارگران شرکت ملی حفاری ایران گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس نیز برنامه های فرهنگی و ورزشی و آیین تجلیل از این عزیزان و دیدار با خانواده های آنان اجرا خواهد شد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=5673

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.