افزونه جلالی را نصب کنید. 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
1

مراسم گرامیداشت پنجاهمین سالگرد تأسیس پتروشیمی بندر امام برگزار شد

  • کد خبر : 16864
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
مراسم گرامیداشت پنجاهمین سالگرد تأسیس پتروشیمی بندر امام برگزار شد
مراسم گرامیداشت پنجاهمین سالگرد تأسیس پتروشیمی بندر امام با حضور معاون وزیر نفت ، مدیرعامل پتروشیمی بندرامام، مدیران، همکاران و میهمانان ژاپنی برگزار شد.

مراسم گرامیداشت پنجاهمین سالگرد تأسیس پتروشیمی بندرامام صبح امروز (سه‌شنبه، ۲۶ دی ماه) با حضور مهندس مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سردار سرتیپ احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا فرمانده قرارگاه کربلا سپاه پاسداران، مدیران و مسئولان پتروشیمی بندر امام ، میهمانان داخلی و خارجی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم انصاری نیک مدیرعامل پتروشیمی بندرامام با زنده نگاه داشتن یاد خاطره امام راحل و شهدای انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: پتروشیمی بندرامام با همکاری ژاپنی ها آغاز کرد اما پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایم همکاری به دلایلی خاتمه یافت.

وی در ادامه گفت: اما در سال ۱۳۶۸ با اتکا به توان و قدرت نیروهای داخلی و همچنین تجربه هایی که در زمان جنگ داشتیم توانستیم پتروشیمی بندرامام آغاز به کار کنند و امروز به این نقطه رسیدیم.

انصاری نیک اضافه کرد: در پتروشیمی بندرامام توفیقات و دستاوردهای زیادی داشته ایم. به طور مثال ۴۵ میلیارد دلار فروش محصولات، ۲۲ میلیارد دلار ارز آوری و ۲۱ میلیارد دلار از شرکت نفت خرید داشتیم.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در بخش دیگری از سخنان خود به گام دوم بندر امام نوین اشاره کرد و افزود: یک دوره ۵ ساله برای پتروشیمی بندرامام تدوین شده است که به دنبال افزایش ۳ میلیون تن محصول و تکمیل زنجیره ۹ محصول دیگر و رسیدن به ۴۰ محصول و در نهایت دنبال صنعت سبز هستیم. دیجیتالی شدن و مدیریت دارایی فیزیکی از دیگر برنامه های در دستور کار ماست.

وی در پایان یادآور شد: برای مسوولیت اجتماعی و خدمات به پرسنل در حوزه ورزش، آموزش و رفاهی برنامه هایی تدوین شده است.

منبع: نفیر نفت

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=16864

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.