افزونه جلالی را نصب کنید. 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
2

پیام مدیرعامل شرکت پتروشیمی اصفهان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

  • کد خبر : 21353
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۳۷
پیام مدیرعامل شرکت پتروشیمی اصفهان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

به گزارش پترو نفت، متن پیام به شرح ذیل است: “نَ وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ” خبرنگاری که در دشوارترین مناطق وارد عرصه خبررسانی می‌شود و خود را به آب و آتش می‌زند، نمی‌شود فرض کرد او صرفاً درصدد فرو نشاندن آتش کنجکاوی شخصی است یا برای به دست آوردن یک مابه ازای مالی تلاش می‌کند. مقام […]

به گزارش پترو نفت، متن پیام به شرح ذیل است:

“نَ وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ”

خبرنگاری که در دشوارترین مناطق وارد عرصه خبررسانی می‌شود و خود را به آب و آتش می‌زند، نمی‌شود فرض کرد او صرفاً درصدد فرو نشاندن آتش کنجکاوی شخصی است یا برای به دست آوردن یک مابه ازای مالی تلاش می‌کند.
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

۱۷ مردادماه بعنوان روز خبرنگار، گواهی واثق بر منزلت والای حوزه اطلاع رسانی و تنویر اذهان همگانی در مسیر همگرایی، امید آفرینی و جهاد تبیین می‌باشد.

امروزه خبرنگاران اصیل سمبل تعهد، وظیفه‌شناسی، دلسوزی، آگاهی‌بخشی و مطالبه‌گری بوده و در این مسیر پرنشیب و فراز گاهی با ایثارگری، جانشان را برای روشنی‌بخشی و عینیت بخشیدن به معنای والای صداقت و شفافیت، در طبق اخلاص می‌گذارند. خبرنگاران چه در میدان‌های نبرد، زیر آتش و گلوله و چه در عرصه‌های پیچیده جنگ نرم، با شجاعت و تعهدی بی‌پایان نقشی بی‌بدیل به عهده می‌گیرند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر خبرنگاران شهید، فرارسیدن روز خبرنگار را به همه مدیران، خبرنگاران، عکاسان و نویسندگان جامعه رسانه‌ای کشور تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه ایزد متعال توفیق و سربلندی روز افزون این عزیزان را در تحقق رسالت والا و حرفه‌ای به منظور توسعه و شکوفایی ایران اسلامی مسئلت می‌نمایم.

جواد شاه محمدی
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره
شرکت پتروشیمی اصفهان
۱۷ مردادماه ۱۴۰۳

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=21353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.