افزونه جلالی را نصب کنید. 18 ربيع أول 1446 Saturday, 21 September , 2024
3

پروسه پیشبرد پروژه با توییت زدن های کاسبانه، متفاوت است/ راه اندازی فاز ۲ بوشهر با سرعت و دقت در حال اجراست

  • کد خبر : 21507
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
پروسه پیشبرد پروژه با توییت زدن های کاسبانه، متفاوت است/ راه اندازی فاز ۲ بوشهر با سرعت و دقت در حال اجراست
روند راه اندازی فاز دو پتروشیمی بوشهر با دقت و سرعت مطلوب در حال اجراست و زبده ترین و پاک ترین فرزندان ایران، تمام وقت در حال تلاش برای راه اندازی این کلان پروژه هستند.

به گزارش پترو نفت، به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بوشهر؛ اجرا و راه اندازی فاز دوم پتروشیمی بوشهر که پیش از این به دلایل مختلفی با کندی مواجه شده بود از اوایل سال ۱۴۰۲ با روندی متفاوت و مثبت در حال انجام است و این روند طی دوره سرپرستی عبداله عبادی نیز با سرعت بیشتری پیش می‌رود.
طی همین دوره که با شهادت رییس جمهور پیشین و قرارگرفتن کشور در دوره‌ی گذار و انتخاب رییس‌جمهور جدید مصادف بود نیز پتروشیمی بوشهر، بیشترین میزان مشارکت را در شرکت‌های صنعتی استان داشت.

خوشبختانه با حساسیت ویژه ای که سرپرست مدیرعاملی پتروشیمی بوشهر به موضوع تولید و راه اندازی فاز دو و نهایی شدن طرح فاز سوم داشته اند، بازدیدهای مستمر و زمانبندی شده از وضعیت پیش راه اندازی در دستور کار قرار گرفت که در گزارش های مختلف، روند پیگیری ها و اقدامات انجام شده به اطلاع مخاطبان عزیز رسیده است.

در این میان اما هستند افرادی که به وضوح، صرفا درپی منافع خود هستند و با اقداماتی عجیب و توییت پراکنی‌های نامفهوم، زحمات گروه و خانواده‌ی چندهزار نفری پتروشیمی بوشهر را که این در گرما و شرجی بی امان عسلویه در حال ایثار جان هستند، زیر سوال می‌برند.
این دست اقدامات، دلسرد کننده نبوده و اراده ما را مستحکم تر می‌نماید تا مانند دیگر تلاشگران صنعت کشور، حقانیت خود را بر سایه نشینان ثابت نماییم.

قطعا اخبار امیدآفرین امروز، مقدمه ای برای رویدادهای مثبت و تاثیرگذار آینده است. آینده‌ای که مننظرش هستیم، بیش از گذشته دردسترس ما قرار دارد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=21507

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.