افزونه جلالی را نصب کنید. 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
0

اقدامات پتروشیمی مارون در راستای کاهش مصرف انرژی

  • کد خبر : 22146
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
اقدامات پتروشیمی مارون در راستای کاهش مصرف انرژی
مدیر کیفیت و انرژی شرکت پتروشیمی مارون با اشاره به تشکیل کمیته انرژی و برگزاری دوره‌های آموزشی، از اقدامات مختلف پتروشیمی مارون برای کاهش مصرف انرژی و بهبود بهره‌وری خبر داد.

به گزارش پترو نفت، نوروزی مدیر کیفیت و انرژی شرکت پتروشیمی مارون، در مراسم اهدای جوایز بهره‌وری انرژی برق، به ارائه تجربیات برتر این شرکت پرداخت.
وی با اشاره به اهمیت اصلاح الگوی مصرف انرژی، به معرفی اقدامات و دستاوردهای پتروشیمی مارون در این حوزه پرداخت.

این مقام مسئول با بیان اینکه پتروشیمی مارون از سال ۱۳۷۷ تأسیس و از سال ۱۳۸۵ به بهره‌برداری رسیده است، گفت: این شرکت با ظرفیت تولید سالانه بیش از یک میلیون تن محصولات پتروشیمی، در دو سایت اهواز و ماهشهر فعالیت می‌کند.

وی افزود: پتروشیمی مارون با تشکیل کمیته انرژی و برگزاری دوره‌های آموزشی، موفق به کاهش مصرف انرژی و بهبود بهره‌وری شده است. از جمله اقدامات انجام شده می‌توان به استقرار سامانه‌های مانیتورینگ و تحلیل مصرف برق، بازنگری در استانداردهای مصرف، و جایگزینی کاتالیست‌ها اشاره کرد.

نوروزی همچنین به پروژه‌های بهبود مصرف انرژی اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها شامل ممیزی مصرف بخار، جایگزینی لامپ‌های مجتمع، و بهینه‌سازی هوای اضافی و دور فن‌ها بوده است.

در پایان، نوروزی از سازمان‌های ملی بهره‌وری، مدیریت صنعتی، و انرژی‌های تجدیدپذیر برای همکاری در ممیزی و ارزیابی فعالیت‌های پتروشیمی مارون تشکر کرد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=22146

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.