افزونه جلالی را نصب کنید. 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
0

مراسم گرامیداشت هفته وحدت در نمازخانه پتروشیمی شازند برگزار شد

  • کد خبر : 22173
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱
مراسم گرامیداشت هفته وحدت در نمازخانه پتروشیمی شازند برگزار شد
همزمان با گرامیداشت هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع)، مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین صابری اراکی از اساتید حوزه و دانشگاه در نمازخانه مجتمع برگزار شد.

به گزارش پترو نفت، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی شازند، همزمان با گرامیداشت هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع)، مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین صابری اراکی از اساتید حوزه و دانشگاه در نمازخانه مجتمع برگزار شد.

 حجت الاسلام صابری در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن این ایام فرخنده طی سخنانی گفت: حضرت محمد(ص) پیامبر رحمت و صلح و دوستی و مهربانی است؛ پیامبری که در دوران جاهلیت عرب به فرمان خداوند سکان‌دار دگرگونی و ایجاد یک انقلاب فرهنگی در آن دوران و مروج دین و آیینی شد که کمال آن موجب شد تا آخرین پیامبر (ص) و دین خداوند بر زمینیان نازل شود.

 وی با اشاره به نامگذاری این ایام به نام هفته وحدت عنوان کرد: ما معتقديم كه در سطح جهان امروز يك صف‌آرايی بين دشمنان اسلام و تمامي مسلمانان شكل گرفته است و آن‌ها نمی خواهند مسلمانان در زمينه‌هاي فرهنگي سياسي و اقتصادي مستقل و خودكفا باشند. در حقيقت يكي از راهكارهاي استيلاي همه‌ جانبه‌ي دشمنان اسلام در طول تاريخ، ايجاد تفرقه بين مذاهب مختلف اسلامي بوده است، ولي با ايجاد انسجام و وحدت مي‌توان؛ ميزان آسيب پذيري جوامع اسلامي را به صفر رساند.

 حجت الاسلام صابری با بیان اینکه دین ما دین مردم داری و نوع دوستی است تاکید کرد: اين هفته فرصت مغتنم و ارزشمندي است كه در اختيار رهبران فرق مختلف اسلامي اعم از شيعه و فرقه‌هاي مختلف اهل سنت قرار مي‌گيرد تا در اين فرصت، در مجامع، مجالس و محافل به مجموعه اصول و مشتركات مذهبي و اعتقادي، جهت تقرب و نزديكي بين مذاهب بپردازنند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=22173

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.