افزونه جلالی را نصب کنید. 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
3

برگزاری هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت ملی صنایع پتروشیمی به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی

  • کد خبر : 7976
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
برگزاری هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت ملی صنایع پتروشیمی به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی
هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان برادر و خواهر شرکت ملی صنایع پتروشیمی به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر در روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه با حضور ۱۶۹ شرکت کننده در فرهنگسرای فردوسی برگزار بندرماهشهر برگزار شد.

پترونفت ، به نقل از روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان برادر و خواهر شرکت ملی صنایع پتروشیمی به میزبانی شرکت عملیات غیرصنعتی در روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه با حضور ۱۶۹ شرکت کننده در فرهنگسرای فردوسی برگزار بندرماهشهر برگزار شد.

شرکت کنندگان در رشته های قرائت ترتیل و تحقیق قرآن ، اذان ، حفظ عمومی و تخصصی ، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه به رقابت پرداختند و هیئت داوران این دوره از مسابقات متشکل از اساتید بین المللی، استانی و منطقه ای به ارزیابی اجرای شرکت کنندگان پرداختند.

پس از پایان رقابت یک روزه شرکت کنندگان، مراسم اختتامیه در تالار آفرینش سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با حضور رئیس ستاد اقامه نماز شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیران عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار و از نفرات برگزیده مسابقات تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=7976

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.