افزونه جلالی را نصب کنید. 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
6

منطقه اهواز برای عرضه مطلوب و به موقع سوخت نوروزی اعلام آمادگی کرد

  • کد خبر : 8814
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
منطقه اهواز برای عرضه مطلوب و به موقع سوخت نوروزی اعلام آمادگی کرد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز خبر داد: کارشناسان این منطقه در تعطیلات نوروز پیش‌رو، همچون سال‌های گذشته بر روند سوخت‌رسانی در جایگاه‌های عرضه سوخت سراسر کشور به ویژه در محورهای مهم مواصلاتی نظارت کامل دارند.

پترونفت ، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز، عبدالکریم محمدی گفت: 172 جایگاه عرضه سوخت مایع و 77 جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در سطح منطقه برای خدمت‌رسانی به هموطنان و مسافران عزیز در ایام نوروز آمادگی دارد.

 

محمدی افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان عزیز، جلسه هماهنگی سوخت‌رسانی تعطیلات نوروز با حضور مسئولان شرکت و صنف جایگاه‌داران استان در محل سالن آموزش منطقه اهواز برگزار شد.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز مهم‌ترین مباحث مطرح در این نشست را تمهیدات ایمنی، ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و مراجعان، رعایت حقوق شهروندی و برخورد مناسب با مشتریان، تامین به موقع و عرضه مناسب سوخت،عرضه نکردن سوخت مظروف، آماده به کار بودن همه نازل‌ها و همچنین نظافت محوطه جایگاه‌ها و نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی برشمرد و گفت: مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان (09627) شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به صورت شبانه‌روزی اماده دریافت و ثبت نظرها، پیشنهادها و شکایت‌‎های مردمی پیرامون سوخت‌رسانی است.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=8814

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.