افزونه جلالی را نصب کنید. 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
3

بیش از ۳ هزار میلیارد ریال پروژه‌ برق انتقال و فوق توزیع کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 12691
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
بیش از ۳ هزار میلیارد ریال پروژه‌ برق انتقال و فوق توزیع کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از افتتاح چهار پروژه این شرکت به ارزش سرمایه‌گذاری ۳۳۵۰ میلیارد ریال در سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، محمود دشت‌بزرگ اظهار کرد: در سفر رئیس‌جمهور و هیئت همراه به استان کهگیلویه و بویراحمد که در هفته جاری انجام خواهد شد، چهار پروژه این شرکت افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه شبکه انتقال و فوق توزیع استان کهگیلویه و بویراحمد تحت نظارت شرکت برق منطقه‌ای خوزستان است، افزود: از جمله این پروژه‌ها احداث خط ۲۳۰ کیلوولت انتقال برق نیروگاه سد چم‌شیر به طول ۳۵ کیلومتر مدار است که برق تولیدی نیروگاه ‌سد چم‌شیر را به شبکه منتقل و پایداری شبکه برق استان را به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: ۳ پروژه دیگر در موضوع توان‌افزایی و رویت‌پذیری شبکه بر روی خطوط برق کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته و ظرفیت انتقال توان و داده در سطح استان افزایش پیدا کرده است.

دشت‌بزرگ توضیح داد: این ۳ پروژه شامل تعویض هادی (سیم) خط ۱۳۲ کیلوولت یاسوج ۴۰۰ به پست برق بهمن به طول ۲۱ کیلومتر مدار با هادی پرظرفیت، تعویض هادی خط ۱۳۲ کیلوولت یاسوج ۴۰۰ به پست مختار به طول ۱۲ کیلومتر با هادی پرظرفیت و احداث فیبر نوری خط ۲۳۰ کیلوولت انتقال برق نیروگاه سد چم‌شیر ( خط ۲۳۰ کیلوولت دوگنبدان به چنارشاهیجان در نیروگاه چم‌شیر) برای انتقال داده و رویت‌پذیری شبکه است که با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

وی اظهار کرد: این پروژه‌ها باعث تقویت زیرساخت‌های برق و انتقال انرژی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد خواهند شد.

لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=12691

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.