افزونه جلالی را نصب کنید. 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
4

تعویض ترانس ۳۰ مگاولت آمپری پست برق فوق توزیع دژپل در دزفول

  • کد خبر : 12987
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
تعویض ترانس ۳۰ مگاولت آمپری پست برق فوق توزیع دژپل در دزفول
مدیر امور انتقال نیروی برق ناحیه شمال شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: برای پیشگیری از حوادث احتمالی، یک ترانس ۳۰ مگاولت آمپری در پست برق دژپل دزفول تعویض شد.

علی مصطفائی‌نیا مدیر امور انتقال نیروی برق ناحیه شمال شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: برای جلوگیری و پیشگیری از حوادث احتمالی، یکی از ترانس‌های ۳۰ مگاولت آمپری پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت دژپل دزفول تعویض و ترانس جایگزین وارد مدار شد.

او می‌گوید: ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه ۲۴۰ میلیارد ریال بوده است و این اقدام برای حفظ پایداری شبکه برق دزفول انجام گرفته تا به علت افزایش دما و بارگیری از تجهیزات، حوادث ناخواسته‌ای در شبکه رخ ندهد.

مدیر امور انتقال نیروی برق ناحیه شمال شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: در ابتدای سال جاری و قبل از شروع گرما برای تامین بار منطقه، دو دستگاه ترانس ۲۷ مگاولت آمپری پست برق فوق توزیع دژپل تعویض و دو دستگاه ترانس ۵۰ مگاولت آمپری با ارزش سرمایه‌گذاری ۹۰۰ میلیارد ریال، جایگزین شد.

به گفته مصطفائی‌نیا پست برق فوق توزیع دژپل دزفول ۱۸۰ مگاولت آمپر ظرفیت دارد و از پست‌های مهم ناحیه شمال خوزستان است.

با توجه به شروع پیک مصرف، روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از مشترکین درخواست می‌کند که برای حفظ پایداری شبکه، با رعایت الگوی مصرف برق، خاموش کردن کولر‌های اضافی، استفاده از روشنایی طبیعی در روز و عدم استفاده از لوازم پر مصرف در ساعت پیک مصرف (۱۱ تا ۱۷ و ۱۸ تا ۲۲) صنعت برق را در خدمت‌رسانی مستمر همراهی نمایند.

لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=12987

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.