افزونه جلالی را نصب کنید. 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
3

حضور استادان و دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با هدف بررسی دستاوردهای اردوی راهیان پیشرفت در پتروشیمی اروند در پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز

  • کد خبر : 12337
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
حضور استادان و دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با هدف بررسی دستاوردهای اردوی راهیان پیشرفت در پتروشیمی اروند در پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز
برگزاری مراسم اردوی راهیان پیشرفت در محل پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت

پترونفت، به گزارش روابط عمومی پارک، روز یکشنبه (11 تیر) مراسمی با حضور کفایتی رئیس پارک، کریمی مدیر عامل شرکت پتروشیمی اروند، علیزاده رئیس انجمن علمی دانشگاه امیرکبیر، اساتید، برخی از نمایندگان دانشجویان و دبیران انجمن‌های علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار گردید.

در این مراسم کفایتی رئیس پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت ضمن خوشامدگویی به مدعوین، از مدیر عامل و همکاران ایشان در پتروشیمی اروند بابت حمایت و همکاری درخصوص برگزاری اردوی راهیان پیشرفت که در سوم خرداد ماه سال جاری برگزار گردید، تشکر نمودند.

همچنین در این مراسم بر اهمیت برگزاری اینچنین برنامه‌هایی در جهت آگاهی قشر فرهیخته از دستاوردهای صنعتی کشور و ارتباط اثربخش دانشگاه با صنعت و آشنا شدن دانشگاه با مسائل واقعی صنعت و فرهنگ‌سازی درخصوص کارآفرینی دانش‌بنیان تاکید گردید. در بخشی از صحبت‌ها به رویکردهای متفاوت و دستاوردهای این اردو اشاره شد و نکاتی در خصوص چالش‌ها و نیازهای فناورانه و همچنین چشم‌انداز آن مطرح گردید.

در ادامه کریمی مدیر عامل پتروشیمی اروند ضمن بیان خاطراتی از دوران دانشجویی و رفت و آمد ایشان به صنعت و قابلیت‌های علمی دوران جوانی، در خصوص پیشرفت‌ها و موفقیت‌هایی که آن شرکت با توجه به تحریم‌هایی که کشور ما دست به گریبان آن می‌باشد، صحبت نمودند.

ایشان افزودند با توجه به اهمیت موضوع راهیان و راویان پیشرفت، همکاری مستمر با مجموعه پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت از برنامه‌های مهم پتروشیمی اروند می‌باشد.

همچنین ایشان بر موضوع برگزاری رویدادهای مشترک در منطقه ماهشهر و پتروشیمی اروند با همکاری پارک صنعت نفت و با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید نمودند.

در بخشی از مراسم، یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان نیز به بیان اهمیت هیدروژن و مایع‌سازی آن پرداخت و با اشاره به توانمندی‌های مهم این شرکت، آمادگی خود را برای ذخیره‌سازی هیدروژن مازاد مصرفی در پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها اعلام نمود.

در پایان مراسم، کفایتی با دادن لوح تقدیر و هدیه‌ای از زحمات مدیر عامل پتروشیمی اروند تقدیر و تشکر نمودند. همچنین هدایایی به رسم یادبود از طرف پتروشیمی اروند به دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر اهدا گردید.

لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=12337

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.