افزونه جلالی را نصب کنید. 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
5
کارخانه خوراک دام شرکت نیشکر هفت‌تپه:

ساخت و نوسازی کامل تابلوی برنر(خشک کن) کارخانه خوراک دام شرکت نیشکر هفت تپه برای نخستین بار توسط کارکنان این شرکت

  • کد خبر : 14367
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
ساخت و نوسازی کامل تابلوی برنر(خشک کن) کارخانه خوراک دام شرکت نیشکر هفت تپه برای نخستین بار توسط کارکنان این شرکت
مدیر کارخانه خوراک دام شرکت نیشکر هفت‌تپه: ساخت و نوسازی کامل تابلوی برنر(خشک کن) کارخانه خوراک دام شرکت نیشکر هفت تپه برای نخستین بار توسط کارکنان این شرکت

پترونفت، مهدی شادمهر مدیر کارخانه خوراک دام شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در گفتگو با روابط عمومی این شرکت از ساخت و نوسازی کامل تابلوی برنر(خشک کن) کارخانه خوراک دام برای نخستین بار توسط کارکنان پرتلاش شرکت نیشکر هفت تپه خبر داد.

 

مدیر کارخانه خوراک دام نیشکر هفت تپه بیان داشت: انجام به روزرسانی کارتابلوی برق خوراک دام، ایده و فکر نویی بود که از سوی پرسنل واحد برق شرکت داده شد و در بازه زمانی دو ماه و نیم صورت گرفت.

 

شادمهر افزود: بحمدلله در مراحل پایانی و انجام تست های سرد تابلو قرار داریم که این کار با هماهنگی مهندس صمیمی معاون محترم صنعت و همچنین با پشتیبانی و دلگرمی مدیرعامل محترم شرکت هفت تپه جناب آقای مهندس دورباشی زاده انجام شد.

 

وی در ادامه از افزایش تولید و بومی سازی تمامی قطعات این کارخانه خبر داد و گفت: در صدد آن هستیم که با یک برنامه‌ریزی دقیق و کار علمی و تحقیقاتی، تولید و بومی سازی تمامی قطعات کارخانه خوراک دام شرکت نیشکر هفت تپه افزایش یابد.

 

شادمهر در پایان از حمایت های مدیرعامل شرکت کشت وصنعت نیشکر هفت تپه و تمامی متولیان امر در شرکت هفت‌تپه که با کارخانه خوراک دام همکاری و تعامل مناسبی داشتند تقدیر و تشکر کرد.

 

لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=14367

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.