افزونه جلالی را نصب کنید. 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
2

پیام مهندس علی یاری مدیرعامل و نایب رئیس هلدینگ انرژی سپهر به مناسبت سالروز تاسیس هلدینگ

  • کد خبر : 18684
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۴
پیام مهندس علی یاری مدیرعامل و نایب رئیس هلدینگ انرژی سپهر به مناسبت سالروز تاسیس هلدینگ
پیام مهندس علی یاری مدیرعامل و نایب رئیس هلدینگ انرژی سپهر به مناسبت سالروز تاسیس هلدینگ

 

*بِسْمِ اللّهِ الَّذى هُوَ مُدَبِّرُ الاُمُور*

سهامداران گرانقدر
همکاران ارجمند

خداوند منان را شاکرم فرصتی پدید آمد تا همزمان با ششم اردیبهشت ماه، چهاردهمین سالروز تاسیس هلدینگ انرژی سپهر، از سهامداران معظم، اعضای محترم هیئت مدیره و یکایک همکاران گرامی خود که اراده و اهتمام را چراغ راه خویش ساخته و هدف متعالی خود را بر اعتلای ایران اسلامی عزیز استوار کرده و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی کنند؛ تشکر و قدردانی نمایم.
«انرژی سپهر» در فصل جدیدی از عمر فعالیت خود قرار گرفته و با ورود به صنایع پایین دست صنعت پتروشیمی گامی بلند در راستای توسعه و ایجاد سبد محصولات متنوع برداشته است. به زودی و پس از سال ها انتظار، شرکت شیمیایی لاوان با اخذ مجوز پایین دست محصول متانول، نه تنها محصول استراتژیک و مورد نیاز کشور را تولید خواهد کرد بلکه «خلق ثروت پایدار» برای هلدینگ را ممکن می سازد. این مهم با درایت و حمایت های ویژه سهامداران محترم هلدینگ ممکن گردیده و به زودی شاهد عملیات کلنگ زنی آن خواهیم بود.
بهره برداری از پتروشیمی دنا در سال جاری، نوید رقم خوردن سالی پرثمر برای هلدینگ و منشا اثر برای ایران عزیز را می دهد تا ضمن افزایش سبد تولیدی این صنعت ارزش آفرین، ظرفیت اسمی تولید سالانه متانول در دو شرکت دنا و سبلان به 3 میلیون و 300 هزار تن رسد و زمینه اشتغال مستقیم و غیر مستقیم بیش 1500 نفر مُیسر شود؛ از این رو بر خود می بالیم که ضمن این ایفای نقش ملی، در راستای تحقق شعار سال نیز حرکت کرده و منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) را لبیک گفته ایم.
همزمان، تولید پایدار و افزایش میزان تولید در شرکت پتروشیمی سبلان به عنوان پیش قراول طرح های انرژی سپهر در سال جدید هدف گذاری و برنامه ریزی ها برای ثبت رکورد جدید در تولید تنظیم شده از این رو امید است با همراهی بیش از پیش تصمیم گیران، سال جدید بدون قطعی گاز سپری شود و این مهم محقق گردد.
تامین مالی و برنامه ریزی جهت سرعت بخشی در پروژه سیراف انرژی در سال جدید با هدف بهره برداری از این مجتمع بزرگ در سال 1404 نیز هدفگذاری گردیده و امیدواریم سومین واحد تولیدکننده متانول این هلدینگ نیز در مدار خلق ارزش قرار گیرد.
در عین حال ایجاد بازارهای جدید بین المللی برای فروش محصولات تولیدی شرکت های تابعه انرژی سپهر و پتروفرهنگ و همچنین توسعه فعالیت های بازرگانی در صادرات و واردات سایر فرآورده های نفتی برای دیگر تولیدکنندگان ایرانی در شرکت تجارت بین الملل سکو، رویکرد جدیدی است که ماهیت کاری این شرکت را دستخوش تغییرات مثبت نموده و افق جدیدی برای اقتصاد این هلدینگ و شرکت های هم گروه ایجاد خواهد کرد.
آغاز عملیات اجرایی احداث هتل 4 ستاره شرکت قطب سپهر لاوان در شهرستان عسلویه پس از سال ها وقفه باهدف ارائه خدمات به شرکت های هم گروه و دیگر شرکت های مستقر در این منطقه، دیگر اقدامی است که به زودی شاهد آن خواهیم بود تا انشاالله فرازهای پیش رو فزونی یابد.
در پایان دیگر بار بر خود واجب می دانم ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های بی دریغ سهامداران محترم این هلدینگ، از یکایک مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره و کارکنان شرکت های تابعه، اعضای گرانقدر هیئت مدیره انرژی سپهر و به خصوص همکاران عزیز خود که به راستی همراه مشفق هلدینگ بوده اند؛ قدردانی نمایم.
اميد که آن کهنه رفته باشد به نکويي و اين نو همي آيد به توفیق.

علی یاری
مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره هلدینگ انرژی سپهر

لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=18684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.