افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
2
زاگرس در باشگاه هزار تومانی‌ها ماندگار شد

تقسیم سود ۱۱۰۰ تومانی در مجمع عمومی عادی سالیانه پتروشیمی زاگرس

  • کد خبر : 12802
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲
تقسیم سود ۱۱۰۰ تومانی در مجمع عمومی عادی سالیانه پتروشیمی زاگرس
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی زاگرس برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ در روز سه‌شنبه مورخ ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک در تهران برگزار شد.

پترونفت، به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس، این جلسه رأس ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی و حضور بيش از ۹۱ درصد از سهامداران شرکت برگزار گردید.

جلسه به ریاست دکتر رحیم اسماعیلی دانا به عنوان نماینده سهامدار عمده تشکیل و با دعوت از دیگر اعضای هیأت رئیسه از سوی ایشان با توجه به درصد سهامداران حاضر در مجمع به طور رسمی آغاز گردید.

در ادامه متین دیداری، مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی زاگرس، گزارش عملکرد و دستاوردهای شرکت در سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ شامل: تولید، فروش، حمل، اقدامات مالی، دستاوردها و دیگر اقدامات مهم صورت گرفته سال مالی فوق و برنامه‌های آتی این شرکت را به مجمع ارائه نمود.

پس از قرائت گزارش مدیرعامل شرکت پتروشیمی زاگرس، بازرس قانونی و حسابرس به ارائه گزارش خود به مجمع پرداخت و پاسخ‌های لازم از سوی مدیران شرکت براساس بندهای مطرح شده و همچنین سوال‌های سهامداران، به مجمع ارائه گردید؛ و با تأیید سهامداران صورت‌های سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ به تصویب مجمع رسید.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی زاگرس همچنین پرداخت سود ۱۱۰۰۰ ریال را برای هر سهم در سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ تصویب و نحوه پرداخت آن را مطابق اطلاعيه منتشره از سوی شركت در سامانه کدال اعلام نمود.

همچنین روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت و مؤسسه حسابرسی حافظ گام به عنوان بازرس قانونی و حسابرس اصلی و مؤسسه حسابرسی بهراد مشار به عنوان بازرس قانونی و حسابرس علی‌البدل برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ انتخاب گردیدند.

جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شركت پتروشيمی زاگرس در ساعت ۱۲:۴۵ خاتمه يافت و بلافاصله جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت پتروشیمی زاگرس با حضور سهامداران به منظور تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس و اوراق بهادار تشکیل و دستور جلسه به تصویب مجمع عمومی فوق العاده رسید و در ساعت ۱۳ نیز پایان یافت.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=12802

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.