افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
2

تولید در شرکت نفت و گاز اروندان در بهار امسال ۱۰۰ درصد محقق شد

  • کد خبر : 12109
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
تولید در شرکت نفت و گاز اروندان در بهار امسال ۱۰۰ درصد محقق شد
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: برنامه تولیدی شرکت نفت و گاز اروندان در بهار سال ۱۴۰۲ به طور ۱۰۰ درصد محقق شد.

عبداله عذاری اهوازی در نشست پیش بینی تولید شرکت نفت و گاز اروندان در سه ماه دوم سال ۱۴۰۲ اظهارکرد: برنامه‌های استمرار و افزایش تولید در میادین این شرکت همچون آزادگان شمالی، آزادگان جنوبی، دارخوین و غرب کارون به خوبی پیش رفته و این شرکت موفق به تحقق بیش از ۱۰۰ درصد برنامه تولید تکلیفی خود شده است.

وی با دعوت از همه کارکنان به ارایه راهکارهای موثر در رفع موانع و مشکلات تولیدی، گفت: همیشه با انجام محاسبات، برنامه‌های از پیش تدوین شده و در نظر گرفتن خطرپذیری در سیر عملیات تولید، باید مانع وقوع غافلگیری شویم، ضمن اینکه نظم در برنامه‌ریزی‌ها و نگاه فراتر از برنامه‌های تکلیفی، نکته‌ای مهم در تحقق اهداف تولیدی است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان افزود: هر نوع طرح توسعه‌ای و عملیاتی، باید یک نگاه جامع به همه عوامل موثر در میدان و زنجیره تولید را دارا باشد تا طرح به شکل اثر بخش به نتیجه برسد.

عذاری یادآورشد: یکپارچگی و جامع بودن طرح با شرایط میدانی و عوامل محیطی از اهمیت زیادی برخوردار است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید
مدیرعامل نفت اروندان: الزامات محیط زیستی اولویت فعالیت‌های نفتی در تالاب هورالعظیم است
پل‌ها و ابنیه‌های فنی محورهای منتهی به مرزهای خوزستان ایمن سازی می‌شوند
میادین نفتی آزادگان شمالی و یادآوران تامین کننده خوراک پالایشگاه گاز هویزه
۲۰۰ هزار خادم در اربعین امسال به زائران خدمت رسانی می‌کنند
مدیرعامل شرکت نفت: ۸۰ درصد گاز همراه تولید میادین نفتی کشور جمع آوری می‌شود
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان همچنین با اشاره به سرفصل‌هایی که در برنامه‌های پیش رو باید جدی تر دنبال شوند گفت: پایش و ارزیابی کاهنده‌ها و تجهیزات سرچاهی، برنامه ریزی انجام منظم و سالانه تست سرچاهی، برنامه ریزی تزریق مواد مقابله با آسفالتین، اقدامات مقابله با خوردگی و رفع موانع تامین به موقع و سریع کالا از جمله این سرفصل‌ها هستند.

وی همچنین با اشاره به موضوع پژوهش و فناوری در توسعه کمی و کیفی عملیات تولید افزود: اقدامات بسیار خوبی در این حوزه صورت گرفته، اما تاکنون محوریت پروژه‌های پژوهشی شرکت تولیدی بوده، که باید به پروژه‌های فنی محور نیز در این مسیر توجه بیشتری شود.

شرکت نفت و گاز اروندان، یکی از شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران است که در زمینه بهره‌برداری و استخراج نفت در مناطق جنوب و غرب ایران فعالیت می‌کند.

شمار زیادی از میادین نفتی ایران نظیر میدان نفتی دارخوین، آزادگان، یادآوران، جفیر، بند کرخه، سوسنگرد، اروند، مشتاق، خرمشهر، امید، سهراب، مهر، یاران و میدان نفتی سپهر در حوزه شرکت نفت و گاز اروندان هستند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=12109

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.