افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
1

۸۵ هزار میلیارد ریال پروژه آماده افتتاح برق منطقه‌ای در سفر رئیس جمهور به خوزستان

  • کد خبر : 9640
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
۸۵ هزار میلیارد ریال پروژه آماده افتتاح برق منطقه‌ای در سفر رئیس جمهور به خوزستان
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: در سفر رئیس‌جمهور به خوزستان این شرکت بیش از ۸۵ هزار میلیارد ریال پروژه آماده افتتاح دارد.

محمود دشت‌بزرگ تصریح کرد: در آستانه سفر رئیس‌جمهور به خوزستان این شرکت ۲۷ پروژه با ارزش سرمایه‌گذاری بیش از ۸۵ هزار میلیارد ریال شامل ۲۳۸۹ مگاولت آمپر ظرفیت‌سازی در بخش پست، ۱۲۸ کیلومتر مدار، ۲۵ مگاوات ظرفیت نیروگاهی و ۴.۸ مگاوار بانک خانی آماده افتتاح رسمی دارد.

وی افزود: این پروژه‌ها در شهرهای مختلف استان خوزستان و بخش‌ پست و خط فشار قوی برق بوده که با هدف توسعه ظرفیت، رفع افت ولتاژ و افزایش پایداری شبکه برق و تامین برق مشترکین خانگی و صنعتی برنامه‌ریزی و به انجام رسیده است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به فاز اول ۲ پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت GIS کارون و کیانشهر ۱ و توسعه پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت گلستان در اهواز، فاز اول پست ۲۳۰ به ۱۳۲ و ۳۳ کیلوولت سبزآب اندیمشک و خطوط دومداره ۲۳۰ کیلوولت نیروگاه اندیمشک، توسعه پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت ذولفقاری و شهرک صنعتی در آبادان، توسعه پست ۲۳۰ به ۱۳۲ کیلوولت هفت‌تپه اصلی شوش، توسعه پست ۴۰۰ کیلوولت نیروگاه خرمشهر اشاره کرد.

بهینه‌سازی و نوسازی پست‌ها و خطوط انتقال و فوق توزیع درشبکه برق استان از جمله شوشتر، میانرود، میانکوه، عبدالخان و مارون پروژه‌های دیگری هستند که به گفته ‌محمود دشت‌بزرگ برای پایداری برق استان انجام گرفته و آماده افتتاح هستند.

وی اضافه کرد: از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح، ساختمان مرکزی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان ( ساختمان امام رضا (ع)) در اهواز است که افتخار میزبانی یک شهید گمنام را در یادمان شهدای گمنام خود دارد.

به گفته مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان این شرکت آمادگی دارد تا حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی این پروژ‌‌ه‌ها را در دومین سفر خود به خوزستان افتتاح فرمایند

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=9640

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.