افزونه جلالی را نصب کنید. 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
3
از سوی اداره اماکن و خدمات اداری شرکت ملی حفاری ایران محقق شد

ارائه خدمات اثرگذار در سطح شرکت در سه ماه گذشته

  • کد خبر : 5818
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
ارائه خدمات اثرگذار در سطح شرکت در سه  ماه گذشته
اداره اماکن و خدمات اداری مدیریت منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران در تلاش جمعی کارکنان سختکوش خود در سه ماه گذشته موفق به انجام خدمات بهینه و اثرگذار در سطح شرکت شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران رضا شیرانی رئیس این واحد در این باره گفت: این خدمات به همت همکاران با رعایت اصل صرفه جویی و کیفیت بخشی به خدمات با کمترین هزینه محقق گردید.

 

وی راه اندازی آب نمای ساختمان مدیریت و پایگاه عملیاتی شرکت را که به منظور زیباسازی محیط و بالا بردن روحیه کارکنان طراحی و جانمایی شده بود را مورد اشاره قرار داد و افزود: با پیگیری و رایزنی‌های کارکنان اداره تعمیرات ساختمان، این آب نما راه اندازی و در تلطیف هوای محوطه تاثیر قابل ملاحظه ای دارد.

 

شیرانی اظهار کرد: بیشتر بخش های اداری و کارگاه های شرکت به خصوص مکان های کارگاهی و عملیاتی فاقد آبسردکن و آب شیرین کن بود که پس از پیگیری‌های لازم و تامین دستگاه و تجهیزات و به منظور رفاه همکاران در مسیرهای پر رفت و آمد نصب و مورد استفاده قرار گرفته است.

 

رئیس اداره اماکن و خدمات اداری شرکت تعمیر و بازسازی تعداد قابل توجه لوازم و تجهیزات اداری از قبیل صندلی و میز کار را از دیگر اقدامات این اداره برشمرد.

 

وی گفت: پیگیری از طریق اداره تعمیرات ساختمان و صدور دستور کار جهت رنگ آمیزی جداول کارگاه یک و مرکزی و شهرک‌های مسکونی از دیگر کارهایی که بخشی انجام و یا در مراحل اجرایی می باشد.

 

شیرانی روشنایی کلیه کارگاه ها و اماکن اداری در شرکت با کمک و همکاری اداره تعمیرات ساختمان را که در حال انجام است از دیگر موارد اجرایی این اداره عنوان کرد.

 

رئیس اداره اماکن و خدمات اداری شرکت پیگیری برای رفع نواقص سرویس های بهداشتی و آبدارخانه، تعمیر آبسردکن ها و سماور ها ، نصب تیر برق در منطقه سدین، تعویض کنتورهای خراب آب که ماهیانه هزینه قابل توجهی به شرکت تحمیل می کرد با همکاری مدیریت تدارکات و امور کالا، تعمیر درهای سکوریت و اتوماتیک و مکانیزه نمودن انبار تجهیزات مصرفی و … از دیگر فعالیت های این واحد در مدت پیش گفته به شمار می آید.

لینک کوتاه : https://petronaft.ir/?p=5818

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.